• ไทย
    • English
  • ไทย 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • College of Hospitality and Tourism
  • สาขาการโรงแรมและการท่องเที่ยว
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • College of Hospitality and Tourism
  • สาขาการโรงแรมและการท่องเที่ยว
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ผลกระทบของกลยุทธ์การตลาดธุรกิจท่องเที่ยวและนันทนาการที่มีต่อความจงรักภักดีของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มาท่องเที่ยวจังหวัดตรัง

Effects of tourism and recreation business marketing strategies on the loyalty of Thai tourists visiting Trang

Thumbnail
View/Open
FullText (11.98Mb)
Date
2020
Author
Dusitporn Hokta | ดุสิตพร ฮกทา
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3828
Collections
  • Research Reports [65]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV