• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลาเพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยว

Thumbnail
View/Open
Text (304.9Kb)
Date
2015
Author
Weerawan Marangkun | วีราวรรณ มารังกูร
Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์
Pattaraporn Kaewkanittarak | ภัทราภรณ์ แก้วกนิษฐารักษ์
Pornwadee Pengsuwan | พรวดี เพ็งสุวรรณ
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3466
Collections
  • Research Reports [56]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV