• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Management Technology
  • สาขาการจัดการนวัตกรรมและสารสนเทศทางธุรกิจ
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Management Technology
  • สาขาการจัดการนวัตกรรมและสารสนเทศทางธุรกิจ
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภค ในการซื้อผลิตภัณฑ์ของกลุ่มวิสาหกิจชุมชนมัดย้อมสีธรรมชาติบ้านคีรีวง อำเภอลานสกา จังหวัดนครศรีธรรมราช

Behavior and Factors Influencing on Consumer in Purchasing Decision on Products from Natural Tie-Dyed Bann Kiriwong Community Enterprise Group, Lann Saka District, Nakhon Si Thammarat

Thumbnail
View/Open
Full Text (33.93Mb)
Date
2018
Author
Mallika Inprom | มัลลิกา อินพรหม
Buppachat Taengkliang | บุปผชาติ แต่งเกลี้ยง
Donnawat Seeputsuk | ดนวัต สีพุธสุข
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3213
Collections
  • Research Reports [158]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV