• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

คุณค่าตราสินค้าส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ OTOP ในเขตจังหวัดสงขลา

Brand Equity affects the purchase decision of Songkhla OTOP product

Thumbnail
View/Open
Full Text (23.82Mb)
Date
2018
Author
Wallapa Pattana | วัลลภา พัฒนา
Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/2551
Collections
  • Research Reports [56]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV