• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Management Technology
  • สาขาการจัดการนวัตกรรมและสารสนเทศทางธุรกิจ
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Management Technology
  • สาขาการจัดการนวัตกรรมและสารสนเทศทางธุรกิจ
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

กลยุทธ์การตลาดเชิงสร้างสรรค์และการโฆษณาเชิงเนื้อหาการท่องเที่ยวโดยชุมชน จังหวัดนครศรีธรรมราช

Creative marketing and coten-based advertising Nakhon Sri Thammarat

Thumbnail
View/Open
Full Text (37.84Mb)
Date
2020
Author
Supatra Khumhaeng | สุพัตรา คำแหง
Suthikan Kaewkhongbun | สุธิกาญจน์ แก้วคงบุญ
Supaporn Chairat | สุภาพร ไชรัตน์
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/2534
Collections
  • Research Reports [158]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV