• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Journal
  • วารสารวิจัย มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัย
  • ปีที่ 3 ฉบับที่ 1 มกราคม - มิถุนายน 2554
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Journal
  • วารสารวิจัย มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัย
  • ปีที่ 3 ฉบับที่ 1 มกราคม - มิถุนายน 2554
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และความสามารถในการคิดอย่าง มีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 เรื่อง “ระบบนิเวศ” ที่เรียนโดยใช้วิธีสตอรี่ไลน์กับการเรียนตามคู่มือครู

A Comparative Study of Science Learning Achievement and Critical-Thinking Ability of Students in Junior High School Level 3, Title “Ecological System” by Using Storyline Method and Teacher Manual

Thumbnail
View/Open
Full Text (144.3Kb)
Date
2011
Author
Supharat Taweewong | สุภารัตน์ ทวีวงศ์
Pradit Meesook | ประดิษฐ์ มีสุข
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1262
Collections
  • ปีที่ 3 ฉบับที่ 1 มกราคม - มิถุนายน 2554 [7]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV