• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
Search 
  •   IR@RUTS
  • College of Industrial Technology and Management
  • Search
  •   IR@RUTS
  • College of Industrial Technology and Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

กลยุทธ์ช่องทางการตลาดเพื่อสร้างความเข้มแข็งให้กับผลิตภัณฑ์ของที่ระลึกในเขตจังหวัดกระบี่ กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์เรือหัวโทงจำลอง 

Yenjit Nakphum | เย็นจิต นาคพุ่ม; Jetsada Romyen | เจษฏา ร่มเย็น; Supaporn Chairat | สุภาพร ไชยรัตน์; Panida Rattanasupa | พนิดา รัตนสุภา; Krittika Jinachan | กฤติกา จินาชาญ; Ketkuda Kotikul | เกศกุฎา โกฏิกุล (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorJetsada Romyen | เจษฏา ร่มเย็น (1)
Ketkuda Kotikul | เกศกุฎา โกฏิกุล (1)
Krittika Jinachan | กฤติกา จินาชาญ (1)Panida Rattanasupa | พนิดา รัตนสุภา (1)Supaporn Chairat | สุภาพร ไชยรัตน์ (1)
Yenjit Nakphum | เย็นจิต นาคพุ่ม (1)
Subjectกลยุทธ์การตลาด (1)การสร้างความเข้มแข็งให้กับผลิตภัณฑ์ (1)ช่องทางการตลาด (1)ผลิตภัณฑ์ของที่ระลึก (1)เรือหัวโทงจำลอง (1)... View MoreDate Issued2016 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV