Search
Now showing items 1-10 of 16
กลยุทธ์ส่งเสริมการตลาดของการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์จากข้อมูลพฤติกรรมนักท่องเที่ยวและการมีส่วนร่วมของชุมชนเกาะยอ จังหวัดสงขลาParticipatory, Tourist consumer behavior marketing promotion strategy of historical tourism in Koh Yor, Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
เหตุปัจจัยที่ส่งผลต่อนักศึกษาที่ไม่เลือกศึกษาต่อในสาขาการตลาดThe Factors Affecting to Non selectied for Study in Marketing Department
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
การศึกษาความเป็นไปได้ทางการตลาดของมีดน้ำน้อยMarketing feasibility study of Namnoy knife
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2004)
ความต้องการตลาดสีเขียวของประชากรในเขตจังหวัดสงขลาGreen market needs of the population in the province of Songkhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดสำหรับธุรกิจท่องเที่ยวในรูปแบบโฮมสเตย์Marketing communication strategy for tourism business Home Stay
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2012)
การจัดการตลาดนัดชุมชนในจังหวัดสงขลาตามทัศนะของผู้จำหน่ายสินค้าและผู้บริโภคTHE MANAGEMENT OF THE COMMUNITY MARKET IN SONGKHLA PROVINCE FROM THE PERSPECTIVES OF SELLERS AND CONSUMERS
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)
แนวทางการพัฒนาตลาดและศักยภาพของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมเพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขัน และสามารถรองรับการก้าวสู่ประชาคมเศรษฐกิจอาเซียน กรณีศึกษา อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาGuidelines on Marketing and Potential Development of Traditional Trades for Competitive Advantages and AEC: A Case Study at Hatyai District, Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
กลยุทธ์การตลาดสำหรับมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัย สู่การพัฒนาที่ยั่งยืนMarketing for Rajamangala University of Technology Srivijaya to Sustainable Development
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
การพัฒนาสินค้าที่ระลึกเพื่อการท่องเที่ยวพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงDevelopment of souvenirs goods for tourism at Thale Nol area, Phatthalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
การตลาดและการสร้างข้อได้เปรียบทางด้านการแข่งขันของผู้ประกอบการหัตถกรรม จังหวัดสงขลาMarketing and Competitive Advantage for Handicraft Entrepreneur in Songkhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)