Search
Now showing items 1-10 of 14
กลยุทธ์ส่งเสริมการตลาดของการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์จากข้อมูลพฤติกรรมนักท่องเที่ยวและการมีส่วนร่วมของชุมชนเกาะยอ จังหวัดสงขลาParticipatory, Tourist consumer behavior marketing promotion strategy of historical tourism in Koh Yor, Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
การท่องเที่ยวและการเลือกซื้อสินค้าที่ระลึกพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงTourism and shopping souvenirs goods at Thale Noi area, Phattalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
รายงานความก้าวหน้าโครงการวิจัย และถ่ายทอดเทคโนโลยีชุมชน เรื่อง การพัฒนาผลิตภัณฑ์และบรรจุภัณฑ์ของผลิตภัณฑ์อาหารจากตาลโตนด พื้นที่จังหวัดสงขลา
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2007)
กลยุทธ์การตลาดแหล่งท่องเที่ยว กรณีศึกษาตำบลเกาะยอ อำเภอเมือง จังหวัดสงขลาMarketing Strategies for Tourism Market, Case study : Koh-Yo locality, Muang Songkhla District
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2007)
การพัฒนาสินค้าที่ระลึกเพื่อการท่องเที่ยวพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงDevelopment of souvenirs goods for tourism at Thale Nol area, Phatthalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
การตลาดและการสร้างข้อได้เปรียบทางด้านการแข่งขันของผู้ประกอบการหัตถกรรม จังหวัดสงขลาMarketing and Competitive Advantage for Handicraft Entrepreneur in Songkhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)
การศึกษาต้นทุนและผลตอบแทนจากกิจกรรมถนนคนเดิน เพื่อพัฒนาสถานที่ท่องเที่ยว เขตเทศบาลนครสงขลาThe study of cost and benefit management in history of Songkhla. To development of tourist attractions Songkhla municipality
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)
การศึกษาอุตสาหกรรมหัตถกรรมในการสนับสนุนเพื่อการส่งออก พื้นที่ 5 จังหวัดภาคใต้The study of handicraft industry for export promotion in 5 Southern provinces, Thailand
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2010)