• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
Search 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • Search
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 13

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

กระบวนการการตัดสินใจใช้บริการด้านการนวดแผนไทยในสถานบริการสาธารณสุขของรัฐ จังหวัดสงขลาThe Decision Making Process towards Thai Traditional Massage of the Govermenrt Medical Heath Service in Songkhla Province 

Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์; Monthana Kongkaew | มนต์ทนา คงแก้ว (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
Thumbnail

กลยุทธ์ส่งเสริมการตลาดของการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์จากข้อมูลพฤติกรรมนักท่องเที่ยวและการมีส่วนร่วมของชุมชนเกาะยอ จังหวัดสงขลาParticipatory, Tourist consumer behavior marketing promotion strategy of historical tourism in Koh Yor, Songkhla province 

Weerawan Marangkun | วีราวรรณ มารังกูร; Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์; Pornwadee Pengsuwan | พรวดี เพ็งสุวรรณ; Chainun Panyyavoodso | ชัยนันท์ ปัญญาวุทโส (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
Thumbnail

ผลกระทบของวัฒนธรรมองค์การและความสามารถทางการบริหารจัดการที่มีผลต่อประสิทธิภาพการบริหารงานบุคคลภายใต้การแข่งขันในประชาคมเศรษฐกิจอาเซียน (AEC)The Effects of Organizational Culture and Administrative Capability on the Personal Management Efficiency in the Competitive circumstance in the ASEAN Economic Community (AEC) 

Chuanpit Jeyakom | ชวนพิศ เจยาคม; Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
Thumbnail

แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยวGuidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province 

Weerasak Marangkul | วีราวรรณ มารังกูร; Pattaraporn Kaewkanittarak | ภัทราภรณ์ แก้วกนิษฐารักษ์; Bootsarin Kuniard | บุสรินทร์ คูนิอาจ; Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
Thumbnail

การท่องเที่ยวและการเลือกซื้อสินค้าที่ระลึกพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงTourism and shopping souvenirs goods at Thale Noi area, Phattalung Province 

Weerawan Marangkun | วีราวรรณ มารังกูร; Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
Thumbnail

การศึกษาปัญหาการตอบข้อสอบบรรยายของนักศึกษาคณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัย สงขลาStudying Problem of Examination Writing in Students of Faculty of Business Administration of Rajamangala University of Technology Srivijaya Songkhla 

Palita Akeuru | ปาลิตา เอกอุรุ; Rattana Pattano | รัตนา พัฒโน; Ploykanok Kunchumnan | พลอยกนก ขุนชำนาญ; Suwapas Ampansukkoo | สุวภัทร อำพันสุขโข; Jatuporn Jirundorn | จตุพร จิรันดร; Theepakorn Naruemannalinee | ธีภากรณ์ นฤมาณนลินี; Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2010)
Thumbnail

คุณค่าตราสินค้าส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ OTOP ในเขตจังหวัดสงขลาBrand Equity affects the purchase decision of Songkhla OTOP product 

Wallapa Pattana | วัลลภา พัฒนา; Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2018)
Thumbnail

ความรู้ความเข้าใจเกี่ยวกับการ GMO ของผู้บริโภคในเขต อ.หาดใหญ่ จ.สงขลา 

Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2006)
Thumbnail

ปัจจัยทำนายเจตนาพฤติกรรมในการใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยของมุสลิมในพื้นที่ 5 จังหวัดชายแดนภาคใต้ 

Pichate Prommai | พิเชษฐ์ พรหมใหม่; Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์; Yoottana Pongsakorn | ยุทธนา พงศกร (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
Thumbnail

องค์ประกอบทรัพยากรการท่องเที่ยวที่มีผลต่อการท่องเที่ยวเชิงนิเวศภายใต้เขตเศรษฐกิจพิเศษ จังหวัดสงขลา 

Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2018)
องค์ประกอบทรัพยากรการท่องเที่ยวที่มีความสัมพันธ์ทางบวกกับความตั้งใจทอ่งเที่ยว คือด้านที่พัก (r=0.718, p<0.01) ด้านสิ่งอำนวยความสะดวก (r=0.642, p<0.01) ด้านการจัดการและบริการ (r=0.573, p<0.01) ด้านความดึงดูดใจ (r=0.370, ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ (13)
Weerawan Marangkun | วีราวรรณ มารังกูร (3)Monthana Kongkaew | มนต์ทนา คงแก้ว (2)Pattaraporn Kaewkanittarak | ภัทราภรณ์ แก้วกนิษฐารักษ์ (2)Pornwadee Pengsuwan | พรวดี เพ็งสุวรรณ (2)Bootsarin Kuniard | บุสรินทร์ คูนิอาจ (1)Chainun Panyyavoodso | ชัยนันท์ ปัญญาวุทโส (1)Chuanpit Jeyakom | ชวนพิศ เจยาคม (1)Jatuporn Jirundorn | จตุพร จิรันดร (1)Palita Akeuru | ปาลิตา เอกอุรุ (1)... View MoreSubjectการท่องเที่ยว (3)การใช้บริการ (2)ผลิตภัณฑ์ชุมชน (2)อุตสาหกรรมท่องเที่ยว (2)ASEAN (1)ASEAN Economic Community (1)Brand Identity (1)Examination Writing (1)Genetically Modified Organism (1)GMO (1)... View MoreDate Issued2010 - 2018 (11)2006 - 2009 (2)Has File(s)Yes (13)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV