• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยว

Guidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province

No Thumbnail [100%x80]
View/Open
Full Text (36.59Mb)
Date
2015
Author
Weerasak Marangkul | วีราวรรณ มารังกูร
Pattaraporn Kaewkanittarak | ภัทราภรณ์ แก้วกนิษฐารักษ์
Bootsarin Kuniard | บุสรินทร์ คูนิอาจ
Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/377
Collections
  • Research Reports [56]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

NoThumbnail