• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาระบบสารสนเทศ
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาระบบสารสนเทศ
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

กลยุทธ์การตลาดสำหรับมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัย สู่การพัฒนาที่ยั่งยืน

Marketing for Rajamangala University of Technology Srivijaya to Sustainable Development

Thumbnail
View/Open
Full Text (11.80Mb)
Full Text (11.80Mb)
Date
2016
Author
Patcharee Tippracha | พัชรี ทิพย์ประชา
Bootsarin Kuniard | บุสรินทร์ คูนิอาจ
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1937
Collections
  • Research Reports [35]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV